mspros57

Alla inlägg under september 2012

hej

Av mspros57 - 29 september 2012 00:04

hej har inget att skriva här kommer lite konstigt guuuuuuuuuuutytffutiyugyigoyygouygygyyuoygyiioygyi
tgftfgggfyyt7f7r6t879ui9uy76tt689uu7 så HEJDÅ!

Av mspros57 - 15 september 2012 18:29

Idag är mamma och pappa på fest så farmor och farfar är här och ikväll ska vi kolla på körslaget det är roligt att se vad dom sjunger och vilka som åker ut.

Sen ska mina föreldrar och min farfar sova hos mina farmor och farfar och farmor sover hos oss det blir kul vi ska vara uppe sent och dansa och kolla på film och äta lite gotte gott det som vi ska äta kommer här.

Chips,popcorn,läsk (dricka),godis,ostbollar,ostbågar,saltapinnar,glas
s,tårta,kaka och fruktsallad det har vi betemt mmmm gott.Här kommer en låt vi ska dansa till!

den äger puss //olivia  


Av mspros57 - 15 september 2012 18:27

tycker om mig och att jag skriver bra innlägg och att jag är snäll skriv någon komentar om hur jag är och så ska bli intresant att läsa!!!!


              //olivia  

Av mspros57 - 12 september 2012 17:04

Titta på denna film och skriv i komentar om den var bra dålig sådär eller super dålig jag tycker den var BRA SUPER BRA tycker jag den är ganska lång men det är ju en film lång film så...

Den heter en häxa i familjen den är jätte bra så skriv vad just du/ni tycker så skriver jag hur många som sa bra dålig sådär super dålig hur många det var så får vi se vilken som vann om ni har moviestarplanet och tycker den här filmen är bra och så ska jag lotta ut vinnaren sen men om ni har det får ni en present på msp om just ni vinner så jag säger bara lycka till och skriv erat msp namn på komentaren så jag vet också så jag hoppas det blir en bra tävling så kör hårt och lycka till tävlingen börjar NU  

Av mspros57 - 11 september 2012 19:44

Idag på skolan sa sex killar att dom var kära i mig KUL det var Elias Andreas Emil Jakub Samuel Markus. Tja då!!!

Presentation

Det är inte bara jag utan det är JAG

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Green Fire Pointer
Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards