mspros57

Alla inlägg under juni 2013

Av mspros57 - 15 juni 2013 18:47

hej hej!

sitter hos mina farmor och farfar och bloggar lite! 

Ja asså jag ska försöka att blogga lite mera men det är väl mest det att jag inte har tid eller så harjag ingen uppkoppling till nätet :)

Men ja jag kommer börja skriva lite noveller och poesi i min blogg för jag älskar att skriva sagor och poesi det är så kul att komma på saker.

Men jag kommer tyvärr inte skriva något i det här innlägget men ja kanske i nästa innlägg.

Men jag kommer mest skriva om kärlek,vänskap,band till familj och så självklart lite skräck.

jag skriver mest om skräck men i rubriken kommer jag skriva vad det är för något och vad det handlar om så yes.

Men det var väl typ det jag ville så tjaba luba du din lilla känguru.


 

Hejdå från //olivia   

yey

Av mspros57 - 6 juni 2013 01:21

Ska sova hos my best friend Filippa/Mileycool551.

Nu ska jag skriva vad vi heter på våra bloggar mm.


Jag bloggen: http://mspros57.bloggplatsen.se

filippa bloggn: http://mileycool551.se

Jag skype: oliviabast

orka skriva filippas skype men kanske någone annan gång eller skriv i komentarerna om ni vill veta vad hon heter på skype!

om jag får minst 5 komentarer så får ni veta vad hon heter på skype!


Men ja det var de och jag lovar att jag ska börja blogga mera och så men ja tjadå <3

Presentation

Det är inte bara jag utan det är JAG

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Green Fire Pointer
Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards