mspros57

Alla inlägg den 21 april 2012

Av mspros57 - 21 april 2012 16:52

Tja tja idag har jag vart på hölöskolans dag JIPPI super kul jag köppte massa grejor och så jag köppte en jätte söt nalle till min lilla syrra hon blev jätte glad fasst hon är så liten så hon kan inte prata tyvär men endå när hon fick den blev hon super glad. Och på hölöskolans dag sprang jag runt överallt med mina polare och kollade på massa grejor men jag såg inte min kille där VRF jag som så gjärna ville träffa honom men det var endå kul jag körde choklad jul men jag vann inget men min polare Filippa vann jag fick smaka choklad av henne hon är super shyst mot mig när hon ska ha kalas kommer det vara på grönalund hon ska bjuda mig JIPPI JEJ jag har aldrig varit på grönan men jag har vart på mkt mkt större nöjesparker men det ska endå bli super kul vi syns snart nu ska jag äta tackos tja dåe   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det är inte bara jag utan det är JAG

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Green Fire Pointer
Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards